بهترین سایت اخبار و تقویم فارکس فارسی

تمامی معامله‌گران حرفه‌ای و حتی تازه‌کار برای حضوری موفق و سودده در بازار فارکس به یک منبع و سایتی معتبر برای مطلع شدن از اخبار و اتفاقات روز دنیا، تحلیل‌ها و بهره‌مندی از ابزارهای تحلیلی و پشتیبانی نیاز دارند. حال سوال مهم اینجاست؛ بهترین سایت اخبار و تقویم فارکس فارسی کدام است؟

بهترین سایت اخبار فارکس، سایتی‌ست که از منابع معتبر خبری استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن اخبار فاندامنتال فارکس را تحلیل می‌کند. این مسئله را به خاطر داشته باشید، بازار فارکس جزء بزرگ‌ترین بازارهای مالی و معاملاتی جهان بوده و روزانه بیش از 6 تریلیون دلار در آن معامله می‌شود.

اجازه دهید در بیشتر از اهمیت انتخاب بهترین سایت اخبار و تقویم فارکس فارسی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تقویم فارکس فارسی

اهمیت تحلیل اخبار در فارکس

مطمئنا به عنوان یک معامله‌گر می‌دانید که اخبار فارکس تاثیر قابل توجهی بر قیمت ارزها دارد. این اخبار مواردی نظیر رویدادهای سیاسی، داده‌های اقتصادی، بلایای طبیعی و غیره را شامل می‌شود.

انتشار هرکدام از این اتفاقات نوسانات بازار فارکس را افزایش داده و معامله‌گران در صورت تحلیل درست می‌توانند از فرصت‌های به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند و سودآوری داشته باشند. البته این مسئله ریسک‌هایی را به همراه دارد که اگر به درستی شناسایی شوند، از ضررهای احتمالی جلوگیری خواهد شد.

بهترین سایت اخبار و تقویم فارکس

حال به کدام سایت برای بررسی و تحلیل اخبار در فارکس مراجعه کنیم؟ در ادامه برخی از معتبرترین سایت‌های خارجی جهت تحلیل و بررسی اخبار در فارکس را معرفی خواهیم کرد. هر چند که به واسطه فراگیر شدن معامله در فارکس در میان ایرانیان، سایت‌های زیادی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده‌اند. یکی از این سایت‌ها، سایت بهترین فارکس است. شما میتوانید در این سایت نه تنها از اخبار روز مطلع شوید، بلکه با آنالیز دقیق و موشکافانه بروکرهایی که به ایرانیان خدمات می‌دهند، بهترین کارگزاری برای شروع فعالیت خود را نیز بیابید.

حال به سراغ معرفی بهترین سایت‌ها می‌رویم؛

1.سایت Bloomberg

این سایت جزء معتبرترین منابع خبری جهان بوده و همواره معامله‌گران از آن برای تحلیل بازارهای جهانی و همچنین اطلاعات مالی و اقتصادی استفاده می‌کنند.

2. Investing.com

سایت investing.com را باید محبوب‌ترین سایت فعال در حوزه اخبار و تقویم فارکس فارسی دانست. البته که این سایت فارسی نیست اما در میان فارسی زبانان و ایرانیان بسیار طرفدار دارد. این سایت به کاربران این امکان را می‌دهد تا دسترسی بسیار گسترده‌ای به اطلاعات و ابزارهای مالی داشته باشند. از بارزترین ویژگی‌ این سایت میتوان به پوشش خبری گسترده، تحلیل‌های بسیار حرفه‌ای، تحلیل تکنیکال، خبرنامه و همچنین تقویم اقتصادی فارکس اشاره کرد.

3. Retuers

اگر بخواهیم لیستی 5 تایی از بهترین سایت اخبار و تقویم فارکس آماده کنیم، محال است نامی از سایت Reuters به زبان نیاوریم. این سایت یک مرجعه جامع، دقیق و کامل اخبار فارکس بوده و در کنار آن به تحلیل فاندامنتال فارکس در تمامی بازارهای ارزی می‌پردازد. سرعت انتشار اخبار و صحت آنها در این سایت به طرز قابل توجهی زبانزد بوده و شما میتوانید ویژگی‌هایی نظیر ارائه اخبار به زبان‌های مختلف و امکان شخصی‌سازی آن را نیز اضافه کنید.

4. forex factory

فارکس فکتوری نام آشناترین سایت در میان تحلیلگران و معامله‌گران دنیای فارکس است و بسیاری آن را بهترین سایت اخبار و تقویم فارکس می‌شناسند. شما میتوانید تحلیل‌های فاندامنتال مختلفی را در مورد بازار فارکس از این سایت دریافت کنید.

5. DailyFX

این سایت جزء برترین سایت‌های مرجعه خبر فارکس انگلیسی بوده و ویژگی‌هایی نظیر تحلیل تکنیکال و بنیادی، اخبار، رویدادهای مالی و ابزارهای تحلیلی را در اختیار دارد.

و در آخر

فراموش نکنید که بهترین سایت اخبار و تقویم فارکس، سایتی‌ست که از منابع درست و معتبر و همچنین کارشناسان خبره برای تحلیل بهره می‌برد و قابلیت‌هایی کاربردی، برای یک تحلیل درست و معامله‌ای سودآور، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر نیاز دارید علاوه بر تحلیل درست سایت‌های خبری، بروکری قابل اعتماد برای پیاده‌سازی استراتژی خود را بیابید، به سایت بهترین فارکس سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *